Jul är kul

Hej. För det första är jag ledsen att jag lämnade bloggen så där ledset dagen innan julafton, det var inte så farligt egentligen ju.

GOD JUL. Jag var hos mina kusiner och farbror och faster med farmor och farfar med och Jonna och Calle och så pappa och Lovi såklart. Kalle Anka, julbord, tomten och allt sånt var sjäklvklart. Sen var vi hemma på kvällen och åt ännu mera julmat och hade en väldigt utdragen julklappsutdelning. Det var så himla mysigt! Tyvärr har den stora datorn fått för sig att inte må så bra och där har jag bilderna så sådana får ni vara utan så länge. Jag kan i alla fall nämna några saker jag fick!

Pappas gamla systemkamera

En John Lennon-poster

Årskort på fotografiska museet

Presentkort på Stadsteatern

Det var några av sakerna och mer blir det när jag firar med mammas sida! Nu ska vi gå på bio hela familjen, ajö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0