Kanske någon sorts summering

Det här året. Jag vet inte riktigt hur det har varit. Äsch fan vad svårt att summera och så har jag ju inga bilder heller i den här datorn mitt ute i Småland. Jag vet i alla fall att årets bästa kväll var den 13 november. Ni vet väl.



Gothia är ju faktiskt värt att nämna också. Inte varje dag man vinner världens största fotbollsturnering. (Skit samma att det var B-slutspel).

Popaganda också. Jag såg ju Robyn herregud. Och hon är ju så djävla bra.

Det har hänt massvis massvis mera men jag har varken tid eller fantasi för att pränta ner allt. Jag vet i alla fall att nästa år ska jag inte döma människor lika hårt, bli stark, skaffa mig nya vänner, kanske gå på festival. Jag vill jättemycket gå på festival.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0