Tomtenisse.


Igår bestämde min familj att jag inte var för liten för tomtar så mina två kusiner klädde ut sig och delade ut klappar bara till mig för alla andra hade ju redan fått sina.


De hade en stor säck med sig full av julklappar.


Jag satt mest på golvet och fnissade med katten i knät. Och öppnade paket förstås.


Min minsta kusin hade litelite svårt att läsa mormors kringliga handstil. De drack julmust och sen sa de att de skulle på semester i Hawaii och surfa nu. Och så gick de. Och ungefär två minuter senare kom Melker och Folke uppför trappan och spelade ovetande. Kul att en nioåring och en tolvåring spelade tomtar för en fjortonåring. Men trevligt var det ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0