En rostmacka med korv



Bildprojekter fortsätter och det är såhär mitt tvåpunktsperspektiv ser ut hittills. När man väl fattar hur man ska göra är det faktiskt ganska kul med bild :). Kaoset i kollektivtrafiken fortsätter också kan jag tala om för er som mot förmodan har missat det. Imorse fick jag spendera en iskall halvtimme sittandes på Karlbergs station i väntan på ett försenat jäkla pendeltåg. BLÄ. Attans jäkla blä. Nu måste jag plåga mig själv genom att gå ut i kylan igen, till Konsum. Det är jag som sköter hushållet här. Nej, skoja. Det är det verkligen inte... Senare ska jag iväg på min fina fotbollsträning ute i Kista. Adjö på er.

Kommentarer
Postat av: Maja

Shiiit vad fint Majsen! Puss

2010-02-24 @ 18:13:42
URL: http://realmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0