Helgen väntar

TJOHO! Fredag. Efter en ganska krävande vecka i skolan får man helg. Och det är skönt. I eftermiddag är det dans (har längtat hela veckan efter den där lilla timmen!) och sen blir det mys och kanske en film ikväll med syrran, mamma och Anna-Lena (mammas bästa kompis). Idag hann jag redovisa klart projektsteg i franska och det är sjukt skönt att vara klar med såna saker kan jag tala om.

I helgen väntar eventuellt bio, "Det regnar köttbullar", en fotbollsträning, kanske lite längdskidåkning om det blir fint väder och på söndag ska jag träffa syrran från Malmö. Det var ett tag sen jag träffade henne nu. Trevlig helg allihopa!


När det blåser ute och är svinkallt som just nu längtar man till sommaren mer än nånsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0