In da city bräää

Hahaha. Den där rubriken är så min humor. Jag har alltså varit i stan denna snöiga eftermiddag. Jag gick själv faktiskt vilket var ganska skönt, ingen stress eller så. Jag brukar vara lite snål och inte köpa saker som jag egentligen vill ha fast jag har råd. Men idag hade jag fått pengar av mamma och då var det bara att köra x). Orkar faktiskt inte ladda upp bilder på allt, men jag kan skriva vad jag köpte istället: En tröja från Lindex som liksom var randig, hälften spets och hälften svart bomull. Den var fett snygg. Sen traskade jag vidare till Monki och där hittade jag en liten gullig mintblå (är det ens en färg?) t-shirt. Sista stoppet (sista stoppet där jag köpte något alltså, jag gick bl.a till Weekday men de hade inga höga jeans längre...) blev H&M Trend i Gallerian. Där dök det upp en fin STOR vit tröja med svarta ränder längst ned och ville bli min kompis. Och ett par tråkiga svarta tights som kan vara nödvändiga. Imorgon bär det av till Idre och jag är osäker på om det blir nån bloggning överhuvudtaget denna helg. Annars hörs vi igen på måndag!

Kommentarer
Postat av: Elina

Men majso, är det okej om vi går runt i samma tröjor isåfall, har nämligen tänkt att köpa den dära underbara spetsiga saken på Linndddddax !

2010-02-17 @ 19:36:09
URL: http://elinaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0