Längtar efter mina vänner Ben och Jerry.

Snart ska jag få bädda ner mig i soffan och kolla på Vänner och förhoppningsvis käka glass. Det är typ den enda fördelen med att vara sjuk, att man har en ursäkt att äta glass x) Men först måste jag bli av med de sista tulpanerna och fixa lite inför resan imorgon. Sedan ska jag lägga all min energi på att bli frisk till imorgon. Just nu försöker jag få våra walkie-talkies att fungera så att vi slipper betala utlandssamtal i Trysil, men de vill inte samarbeta med mig! Taskigt. De kan ju i alla fall försöka samarbeta. Okej, jag vet att jag håller på att tappa greppet mentalt, men det gör inget. Hm. Tror jag.

PS. Lyssnar på Kents "Röd" och önskar att jag befann mig på Annexet i torsdags...


Kommentarer
Postat av: Elina

Ha det så kul i Trysil! :)



Hehe, mina kusiner var där. På kent alltså.

2010-02-27 @ 16:22:32
URL: http://elinaahs.blogg.se/
Postat av: Johan

www.blomstertider.nu är det där ifrån ni köpte? Johan i vasa real!

2010-03-06 @ 01:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0