Å nej! Vart tog bollen vägen?

Citatet ovan är taget från mig själv. Fast det var bara min syrra som hörde när jag sa det. Hm hur går det ihop tänket ni nu. Då ska jag tala om att det går ihop så att jag sa det i sömnen. Lovi vaknade av att jag satte mig upp och skrek: 'Å nej! Vart tog bollen vägen?' Skumt beteende, jag kanske drömde om fotboll? Det hör inte hit att höra, det är bara en grej man kan göra. (Björn Gustafsson-citat) Ojojoj vad är det här egentligen? The inlägg of citats? Strunt samma. Idag var jag tillbaka i den där bruna och blåa tegelbyggnaden som vi kallar skolan. Det var inte så hemskt som jag hade väntat mig. Man fick ju träffa alla kompisar igen och så hade jag liksom förberett mig mentalt. Återigen skumt beteende. Nu ska jag kolla på That's 70's show som by the way är en mycket bra serie. AJÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0