À oui! Je suis un crayon.

Den där rubriken är bara konstig. Jag vet inte vad som flög i mig. Ni får själva klura ut vad det betyder. Eller så är jag snäll och säger det i slutet av detta inägg. Oj då. Jag är konstig. Jag skippar träningen ikväll för att bli av med den där %/=(& förkylningen! Jag hatar förkylningar. Just den här har varit likadan i typ en vecka och jag orkar inte med den. Inte alls. Men jag håller humöret uppe genom att kolla på Scrubs och äta vitt rostbröd med massa smör. NAJS. Imorgon är det dags för första danslektionen! Det ska bli skitkul. Modern dans är sjukt flummigt, men askul. JUST DET! I april kommer Bounce ha sin sista föreställning! Den kommer bli så sjukt grymt. Jag är glad att jag håller på med fotboll och dans, för jag skulle inte överleva utan att släppa ut energin. Nu har det här inlägget gått från flum till...flum? Tror det är dags att säga ADJÖ nu.

Så här flummigt är modern dans väldigt ofta...


The last Bounce i Globen, 23-25 april! Herregud vad kul.

PS. Rubriken betyder: Åh hej! Jag är en blyertspenna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sen när betyder oui hej? :P

2010-01-21 @ 20:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0