Åka pulka

Jag kom på värsta grymma ordvitsen. Acapulco - åkapulka. HAHAHAHAHAHA!!! Jag vet att jag har sämst humor men det skiter jag i. Min humor äger ändå. Idag har jag varit på drottningholm (okej LOVÖ!) och åkt pulka med Linn och My. Jag slog i huvudet för Linn satte sig typ på det och så fick jag ont rumpan för det var läskiga gupp. Men det var fett kul ändå! Sen har vi spelat guitar hero och jag körde på medium (jag vet, jag är fett cool). Snart börjar Two and a half men och det ska jag kolla på för det är kuuul. Imorgon blir det äntligen skidpremiär för säsongen i Flottsbro på förmiddagen. TJOHO! Vi hörs, ADJÖ

Kommentarer
Postat av: caroline

heeeeeeeey



vi behöver fler besökare och komentarer så du får jättegärna besöka, komentera och tipsa kompisar om våran blogg<333

pussochkram<333

2010-01-04 @ 20:56:16
URL: http://emelieochcaroline.blogg.se/
Postat av: Smultronunge

Haha vilken ordvits!XD Vi ses på måndag ha det bra! KRAM

2010-01-05 @ 02:23:13
URL: http://smultronunges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0