Ca 48 timmar senare

Ja jag vet att det har gått två dygn sedan jag sist hörde av mig, därav rubriken. Men... okej jag har ingen bra ursäkt. Skit i det nu. Igår invigde jag skidsäsongen 2010 i Flottsbro! Det var FETT kul. Där träffade jag Anki som aldrig hade åkt skidor och fick mig ett gott skratt när hon ramlade och såg ut som en mupp. HAHA. Och sen gick jag även en lång promenad på stan och fixade mitt SL-kort :) Idag har jag varit och klippt mig, jag klippte av en bit och klippte upp i brist på fantasi. Men det blev snyggligt.

Nu har jag inte spelat fotboll på HUR länge som helst. Och den &(%%&/(&/) kylan gör så att träningen ikväll blir inställd! BAJSBAJSBAJS! Det är typ 16 minusgrader ute nu! Jag tycker det börjar gå lite överstyr dethära. Man kan ju inte ens göra snöbollar. Buhu. Och löpning utomhus i det här vädret GÅR ju inte. Man kan ju nästan inte andas därute. Shit pommesfrites. Jaja. Jag kanske står ut. Hejdå

PS. Om ni undrar varför det inte kommer några snygga bilder från min nya kamera så beror det på att jag glömde sladden hos mamma och inte orkar hämta den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0