Dansardagarna

Hej hopp. Igår var jag på en balett som heter Coppelia. Den var faktiskt väldigt bra! Lovi var helt i extas, men jag var inte riktigt lika imponerad. Dock var den bättre än Svansjön som jag också har sett. Balett kan vara väldigt vackert men ibland liiite långtråkigt. Nåväl. Idag har jag faktiskt fått lite saker gjorda i skolan, men matten är bajsig. Volymskit. Efter skolan drog jag till Danscenter som har öppet hus idag. Jag provade modern och nutida dans och det var jättekul! Men ganska svårt och flummigt... :-P I alla fall ska jag gå på modern dans den här terminen. KULIGT. Idag fyller mamma år, GRATTIS till henne! Av mig och Lovi fick hon en grym skiva med Säkert! (Annika Norlin). Ikväll blir det fotbollsträning i en källare i Kista... Vi hörs AJÖ


Här är en bild från 'Coppelia'. Coppelia är en docka som byggdes av en
film-makare och sen händer det lite konstiga grejer...


BP-nagellack :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0