En slapp eftermiddag

Hej hopp. Eftermiddagen har varit slapp och mysig. Har suttit vid datan och sen kollat på Gossip girl och Scrubs. Scrubs är grymt. Jag har nyss ätit värsta goda middagen och nu är det Vänner! (TV-nörd?) Sen kanske jag ska äta glass!!! Grym tjockiseftermiddag/kväll. Jag ska kolla på TV typ hela kvällen :) Imorgon måste jag träna... Min tränare kommer dampa och det kommer bli jättejobbigt på de första träningarna om jag inte tar tag i det där. Men det är ju som sagt OMÖJLIGT att träna i den här &/¤#=( kylan. Två-tre minusgrader tycker jag räcker. Oh nu börjar 2 ½ men! TJOHO. Nu ska jag nörda loss i sällskap med min teve hela kvällen! Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0