'

'Sverige' är en låt som Kent har gjort från skivan Vapen och ammunition. Den sjöng jag i min gamla skola på typ tre sommaravslutningar utan att uppskatta det. Nu gör jag det. Tack Tobbe musiklärare för att du försökte utbilda oss i musiksmak redan i tvåan. Du var grym. Jag saknar min gamla skola. När jag gick där och kompisar som gick i AF pratade om att det fanns 'status' i klassen förstod jag inte vad de pratade om. Där var alla kompisar. Vi hade tända ljus på lektioner. Jag visste knappt vad en fjortis var. Vi spelade fotboll varje dag på lunchrasten. Jag var grym, redan då x) Vi satt och spelade spel på skoltid. Vi hade en grym musiklärare.

Jag vill vara liten igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0