Hmm... Jag har ingen fantasi

Idag har jag varit med Maja och fotat i Riddersvik som ligger nånstans i Hässelby. Om ni vill se bilder därifrån får ni antingen kika in på hennes blogg realmaja.blogg.se eller kolla in här imorgon eller på fredag när jag har kommit hem till mamma och återförenats med min kamerasladd. Det var i alla fall jättefint där och jag tog några snygga bilder på isen och lite andra grejor :-P. När vi hade varit i Riddersvik åkte vi hem till Maja och drack te och kollade på Vänner litegrann. Det var jättemysigt hos henne, synd att hon bor ganska långt bort bara. Nu ikväll har farmor & farfar varit här, de gick  nyss. Jag måste snart gå och lägga mig faktiskt för imorgon har jag utvecklingssamtal klockan #¤/(&% 07.30! Måste gå upp typ 6 och åka hemifrån 7. Smärtsamt... Sedan ska jag och Pappa lära min storasyster som bor Malmös pojkvän att åka långfärdsskridskor och sedan blir det fika med Maja, Jacque och Siri tror jag. Ajöken på er så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0