Lite bilder...

Ja nu äntligen kommer bilderna! Som ni har längtat va? Höhö. Här kommer ett urval av bilderna från mitt jullov från julafton och framåt:


Näset :)


Jag är snygg i mina nya hörlurar...


Vår snögubbe började luta och tappade näsan när plusgraderna kom :-S
Ja. Hrm. Det där är min kusin.


Jag kan inte förklara varför det blev såhär.


Linn är tuff!


My och Linn i pulkabacken
Jag vet att den är åt fel håll men jag orkar inte fixa...


Emmy (med sin systemkamera...)


Skridskotur med pappa på nyårsafton


Skum bild på fyrverkerierna på nyår


Mira och Linn


Riddersvik med Maja. Oh kolla en skridskoåkare långt till vänster! Honom hade jag inte märkt...
Maja i Riddersvik


Skridskotur med pappa och Calle igår


Det var första gången Calle åkte långfärdsskridskor, men det gick jättebra!


Sådär. Shit vad lång tid det tog att ladda upp alla de där bilderna! Nu ska jag peta i mig lite frukost och sen bestämma om jag ska göra nåt av dagen eller bara lägga mig och kolla på Vänner... Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0