Skridskor i -8 = Jag känner inte mina tår

Idag hade vi skridskor igen på gympan. Den här gången ingick mer kyla och mer stelfrusna händer och fötter samt inga lekar eller annat kul. Vi fick åka fritt i typ en timme för att ingen ville leka :(
Nu är jag hemma och har precis ätit mellis som bestod av avocado med örtsalt. Det är skitgott! Man ska egentligen ha keso på också, men vi hade ingen hemma så jag fick nöja mig med örtsalt. Ikväll blir det nån konstig special balans/styrka/rehab träning i Vällingby. Men det är bra för då får vi inte knäskador som är mycket vanligt inom damfotboll. Idag hann jag med att redovisa engelska och på MVG-nivå till råga på alllt! Vi hörs en annan dag, hejdååå

Kommentarer
Postat av: elina

Haha, äter avocado med örtsalt just nu. GALET GOTT!

2010-01-26 @ 17:54:11
URL: http://elinaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0