SPUNKANFALL

Jag får DAAAMP!!! Har inte spelat fotboll på tre ¤//&/% veckor! Jag står inte ut. Seriöst, igår sprang jag omkring på parkeringsplatsen i cirklar, skrattade åt ALLT som människorna runt middagsbordet sa och hade värsta överskottsenergin hela kvällen! SPUNKSPUNKSPUNK. Jag skrattade i typ en kvart åt alla skämt, även om de var så dåliga att de inte ens kan räknas som skämt. På lördag är det träning, MEN JAG MISSAR DEN! Baaajskorv. Så om inte kylan bestämmer sig för att ge upp och springa hem så kommer jag antagligen inte få spela förrän nästa lördag. Usch, jag skrämmer mig själv. Jag kommer seriöst inte stå ut. Se upp, det går en Maja på högvarv lös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0