Total

Så var den första veckan på vårterminen avklarad. Känns helt okej, ingen panik ännu. Idag har skolan varit precis som alltid och efter den så följde Hanna G med mig hem och hjälpte mig att baka till lagets loppis imorgon. Chokladmuffinsen blev jättelyckade, Hanna kunde receptet utantill och hade typ gjort dem hundra gånger. Sedan när vi hade gjort smeten till blåbärsmuffinsen så gick hon. Då sket det sig kan jag säga. Jag skulle kolla till muffinsen när det hade gått typ halva tiden i ugnen. Typ hälften av alla muffins hade flutit ut på plåten! Aj då. Så nu ligger det på plåten och svalnar, jag får se om jag kan rädda dem... Hehe. Jag kanske inte är så jättebra på att baka :-S Imorgon blir det som sagt loppis med laget, vi samlar ihop pengar till vår Italienresa som blir i påsk! Det ska bli så sjukt kul :-D Ja. Resan alltså. Loppisen kanske inte blir riktigt lika kul. Här får ni lite bilder: 


Så här ser det ut när vi åker buss på morgnarna, HAHA


Maja blink-blinkar :-P


Hanna, expertbakaren!


Och så en premiär av...: Dagens outfit! Tjoho.
Stentvättade jeans: Weekdays
Håkan Hellström-t-shirt: Okänt...
Hatt: H&M
(Ignorera mitt extremt uttråkade ansikte)

PS. Hanna dampade lite på min blogg förut, det var alltså hon som skrev de två föregående inläggen... Skum typ. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0