Två kladdkakor senare

Herregud vad mycket jag har hunnit med idag. Först åkte jag in mot stan redan klockan halv elva. Där inhandlades:


En ny väska på H&M. Redan pimpat den med en Rosa bandet-reflex :)


Och ett linne på Monki för bara 40 kronor! Yeah.

Jag köpte också ett par svarta mjukisbyxor men dem har jag ingen bild på. Efter shoppingen åt jag och mama lite glass på ett grymt ställe i Gallerian som heter Montis. Sjukt god glass. Sedan bar det av hemåt igen bara för att vända i dörren och åka pch hämta tulpaner som skulle säljas till lagkassan. Vi samlar in massa pengar till träningslägret! I alla fall så sålde jag några stycken och de som jag har kvar ska mamma köpa... :-) Oh just det! Sedan hann jag och mamma med en liten promenad på isen vid ålstensängen och jag tog lite bilder fast fingrarna höll på att ramla av. Här är några:


Isen ser ju inte ut som is! Men bakom träden är det i vanliga fall vatten...


Det låg som en tunn dimma precis ovanför isen lite längre bort. Spooky!



Hemma igen hade Lovi och hennes kompisar en plan att ha en tjockiseftermiddag. Det ville jag vara med på. Först gjorde vi en kladdkakesmet och ställde in den i ugnen. Sen kom vi på att vi ville äta en smet medan vi väntade på kakan så då gjorde vi det... TJOCKISAR. Höhö. Så nu kan jag inte äta nånting på ett par timmar för min mage är full. Men det gör inget för kladdkaka är GOTT. Nu ska jag kolla på nypremiär av Vintergatan! DET ÄGER. Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0