5 juni 2010

Godmorgon, typ. Jag har suttit ute och ätit jordgubbar till frukost, det var superduperhärligt ska ni veta. Idag ska jag träffa Sara! Det var alldeles för länge sedan det hände. Tror att Elsa från gamla klassen också skulle följa med, vi ska fika och kanske kolla på Saras mamma som springer maraton idag. Nån gång ska jag nog springa maraton. Fatta vad coolt att ha gjort det. Nåväl. Vädret är härligt och jag har på mig min fina klänning som jag ska ha på mig på skolavslutningen. Det är sommar. Ha en bra dag (sitt inte kvar framför datorn och läs random bloggar, gå ut vettja...)

Kommentarer
Postat av: Maja

SV: Nej, jag lovar! Det var ett psykhus! Jag gooooglade ;) Plus att det var ett senatorium vad som nu menas med det ;) <3

2010-06-05 @ 13:43:27
URL: http://majasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0