Falun dag III

Idag har jag...

1. Skurit mig i fingrarna med en brödkniv så att det blev ett djupt jack.
2. Stuckit mig med en nål x antal gånger. Syslöjd + Maja = Inte bra.
3. Sytt fördigt en extremt ful väska som jag antagligen kommer slänga.
4. Varit och badat i en utomhuspool och åkt två roliga rutschkanor :-)
5. Ätit mycket kakor, chips och pommes frites.
6. Varit trött och blivit tvungen att sprätta alldeles för många gånger. Som sagt: Syslöjd + Maja = Inte bra alls.
7. Misslyckats med att sy ett mobilfodral med fotbollar på x)
8. Spelat fotboll barfota = sommar på riktigt!

Imorgon ska jag karva ut en segelbåt och sedan trycka den på ett papper så att det blir en fin bild. Haha. Jag kommer antagligen vara bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0