Prestationer och en mellanlandning

Lägret i Hallstavik var utmanande, roligt, nervöst, pressat, uttröttande. Jag skulle kunna säga mycket mer. Det positiva var att jag hängde med, kände mig inte underlägsen de andra som var kallade. Mitt självförtroende mår bra av det här. Tjejerna från Värtan som vi mötte i våras var schyssta och så klart väldigt duktiga. Jag är nöjd med min insats. Jag kunde gjort vissa saker bättre, men hur lätt är det när man har tusen saker i huvudet och en tränare från StFF står och stirrar på en?

Mellanlandning hemma nu. Imorgon börjar lovet på riktigt och jag åker till Steninge. Äntligen. Jag ska inte göra någonting alls.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

tönt, du har nedräkning till håkan på din blogg? besatt.... freaky...

2010-06-17 @ 23:45:16
URL: http://kometentypkrockarmedjorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0