Snel hest # 2









 



Det var en mycket snel hest, den där Liza. Jag red. Baklänges och åt sidan och framlänges red jag. Och hästen busade bara lite och ville äta gräs istället för att skritta. Kan man ju förstå. Den har fått skritta i flera månader på grund av en liten skada. Leo var också snäll. Hon hjälpte mig att få hästen att "gå i form". Jag fattade inte riktigt, men det var att hästen gick på ett bättre sätt. Jag förstår nu folk som spenderar mycket tid i stall och med hästar. För att sitta uppe på en hästrygg är riktigt härligt. Och jag ska aldrig (inte för att jag nånsin gjort det innan) säga att det inte är jobbigt att rida. För imorgon förväntar jag mig en stor dos träningsvärk på insidan av låren.


Kommentarer
Postat av: Hänni'

sv: Baaaaaajs. Det är coolt. Du är alltid snygg Maja mihahihih :D <3



Oooh. En sNeL hEsT

2010-06-10 @ 18:42:54
URL: http://yourfreakshow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0