Zetas trädgård

Matchen igår gick åt pipsvängen. Känns konstigt att spela tillsammans med 95:orna, konstig attityd har de och konstigt spelsätt. Skiter fullständigt i att hjälpa backlinjen. T-t-t-t-t. Nåväl. Jonna kom igår kväll :) Myys. Imorse/förmiddags var vi på ett ställe som heter Zetas trädgård och åt frukost. De säljer typ massvis med växter också, men Lovi och jag satt kvar på cafét och drack te iställer för att gå runt i blåsten och kollar på typ blad. Hömhöm. Förresten. Ska det här föreställa sommar? Man ska inte frysa i dubbla tröjor i juni. T-t-t-t-t på det med. Ischlo-pischlo. Nu tvingar Lovi med mig på en hiphop-workshop i Kungsan (hon kommer äga ut mig fullständigt...) Men lycka till till mig antar jag :) Ajöken

 


Såhär såg det ut på Zetas trädgård :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0