Först kom ingenting

Min vad mår bra igen! Tjohej. Blev lite orolig att det skulle vara samma sak som Hanna har, men det var det tydligen inte :-) Idag när jag gick över Plattan kom en tjej från Greenpeace fram till mig och ville värva mig att bli medlem. Efter att hon hade frågat om jag var intresserad och så frågade hon hur gammal jag var. "14" svarade jag (faktiskt om fem dagar!) och då sa hon: "Hoppsan. Jag trodde du var mycket äldre, jag får inte värva de som är under 18." Hihi. Det betyder alltsp att hon trodde att jag var 18 x) FAIL. Nu ska jag snart dra till mossen för löpteknikträning (hoppas vaden inte får ryck igen...)

 

PS. På dagen två veckor till sommarlov! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0