jag var lite si och så men vadå

hej. eller något i den stilen. igår spenderade jag lite tid med Emmy, som är bra och som är en av mina äldre vänner. vi fikade på mellqvist (sjukt god pain au chocolat!) och drog sedan till henne, lirade lite gura (;PPPppppppPPPpp), snackade kanske för mycket om det mesta och åt fantastiskt gott bröd som hennes mamma hade bakat. dock var jag fortfarande lite uppe i det blå från konserten, men men.




PAIN AU CHOCOLAT IN MY HEART




Emmy lärde mig Free Fallin på gitarr. Awesome dag typ.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

amen hej min tröja och min sjal. visst, du får låna mina kläder... ;)

2010-11-17 @ 15:00:05
URL: http://kometentypkrockarmedjorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0