klor mellan fingrarna och snökaos

ja herregud. jag blev kastad rakt tillbaka in i det svenska klimatet, visat från sin allra sämsta sida. men det kanske inte gjorde så mycket när jag fick träffa mina små vänner i skolan igen och bada bubbelpool på eriksdalsbadet, där minnen från popaganda sköljde över mig, även fast det knappt gick att känna igen festivalområdet bakom all snön. simningen gick bara bra, och jag kom fram till att det inte är sådär sjukt tråkigt att simma som jag alltid tyckt. kanske för att jag inte hade gjort det på väldigt länge. men det är skönt på något sätt, att simma. träningen idag är inställd och det var nog bra det för i det här vädret vill jag ändå inte spela fotboll. hellre sitta inne med min tekopp och 2 steg från paradise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0