undanflykter och självanklagan

2010-11-20 - HåKAN HELLSTRöM från Färs & Frosta Sparbank Arena
det är fint att se. (bild från rockfoto.nu)

jag kom tillbaka till skolan, som alltid på måndagar är det lite jobbigt att ta sig upp på morgonen men det går ju så fort man är uppe. jag var ovanligt effektiv i skolan vilket är skönt och jag känner inte paniken som andra känner nu inför jullovet när man måste hinna med allt.

det jag kanske känner lite panik över är att jag har torka på idéer till julklappar.

tid springer iväg från mig igen. jag hinner det jag måste men inte det jag vill. jag saknar vissa. men livet går vidare och i helgen ska jag gå på julmarknad i en ny stad som heter Barcelona. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0