Vi brinner upp i natten

Den här snön har jag faktiskt inte så mycket emot, så länge den håller sig borta från fotbollsplanen. Men den gör ju inte det. Den ligger där ovanpå konstgräset och jävlar sig och jag vill bara träna, få ur saker ur kroppen, sparka på en boll innan jag sparkar på något annat. Jag vill träna riktigt hårt, jag vill känna mig helt död och jag vill känna träningsvärk. Ja, jag gillar när det är jobbigt. För det är så jäkla skönt efteråt. Om det ska fortsätta så här får jag väl ta och köpa kort på Friskis eller något. För jag klarar inte av att inte träna. Det äter upp mig inifrån kan man säga.

Annars har jag haft en ganska produktiv dag, skolvis. Matematik och fysik och engelskastudier. Jag har fikat på Vetekatten och ätit scones hemma med Lovi och tittat på Grotesco för andra gången och lite mer How I Met Your Mother.


Grotesco for the win!

Kommentarer
Postat av: lotta

How I Met Your Mother = bääst

2010-11-12 @ 18:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0