being so indie you die because living is mainstream

i denna värld är det alldeles för många saker som man ska göra, tycka, tänka, ha på sig och lyssna på. man ska vara indie, ja då ska du balla ur och inte gilla något som någon annan i hela världen gillar för då är det mainstream. man ska ändå passa in för annars kan ju någon tycka att man är konstig och man ska ha smink för annars ser man ju ful ut, "men nej jag sminkar mig bara för min egen skull", och det är alldeles för vanligt att gilla det bandet och du kan väl inte fortfarande läsa Kalle Anka?, herregud jag måste slänga min tröja för jag såg en tjej i skolan som hade en likadan, och oj jag märkte att min alldeles speciella second hand kjol INTE syddes i en enda upplaga shit jag dör, och nu ska jag bara lyssna på deppmusik och leka att livet suger så att alla tycker synd om mig, och nej det kan jag inte tycka om för en tjej som jag hatar gillar det.

Vad fan. Vi gillar det vi gillar. Jag gillar det jag gillar och jag står för det. Peace out.

Kommentarer
Postat av: Jalle herself

(Y) digging ya style theddy :)

2010-10-27 @ 16:20:53
Postat av: Maja

Niiice majutt ! Applåder för ditt inlägg ! :) hihi puss på dig

2010-10-27 @ 19:22:24
URL: http://majasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0