de gick iland och jag flöt iväg

Varförvarför gör man sådant som att springa 2000 meter så fort man kan mot sig själv?! Bara smärtsamt, hela vägen, fy fan säger jag bara. Men först av tjejerna kom jag och fick det fulaste priset nånsin; penna, block och sudd. Men som man säger: Det var skönt efteråt. Nu sitter jag och lyssnar på 2 steg från paradise högthögt i stereon och samlar energi. Vi åker nämligen på cup ikväll. Västerås och McDonald's Cupen bör se upp.

Hösten är vacker och den blir mycketmycket finare när man har nya underbara sånger från Håkan i lurarna. Vi hörs på måndag.

Kommentarer
Postat av: Maja

SV: HAN ÄR SÅ JÄVLA GRYM. MMMMM VAD JAG ÄLSKAR HONOM. SKIVAN ÄR BÄÄÄÄÄÄST BÄÄÄÄÄST BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST

2010-10-15 @ 18:31:37
URL: http://majasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0