hösten är fin ibland

hejhopp! Igår på eftermiddagen kom Matte hit. Den fina tjejen som alltid kan lyfta upp humöret och som alltid har sjukt snygga kläder. Vi tog en promenad och som vanligt käkade hon på min flanellskjorta. Och så åt vi satsumas (tacka gudarna för att de har kommit!) och stirrade ut ankor.


Av någon anledning kastade Matte satsumas-skal på mig.


Vi hittade en söt katt på vägen.




Det fanns en fin bro som man var tvungen att gå på.


Matte mobbade ankor. "Jag hatar fåglar som går!"


Sen var hon oförskämt snygg.


... och sen såg hon ut som ett cp när hon kastade löv. Jag älskar dig ändå.

Nu är det hög tid att dra iväg till skolan! Efter det är det barnvaktning. Puss

Kommentarer
Postat av: axiflax

hej majzor, förlåt att jag kommenterar hela tiden men skulle bara säga att det är mikaelas katt.

2010-10-20 @ 18:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0