Nu talar Starrkid herself - please be patient with my tarded brain.

Hejsan, lilla bloggelibloggen.
Maja sitter bredvid mig, bara så att ni inte saknar henne. Hon har ätit på mig ett tag nu. Men jag åt hennes mobil så det är rättvist och lite mysiwgt också.
Eh, precis som när jag bloggade i Johnnyboys blogg (workingclasshero.blogg.se) skrev jag om hur jag och Spermy möttes, och litwe så. Nu är det dags för min och Paul-Kåls historia.
(KORT FÖRKLARING:
Ringooo Starrkid: Matte
Paul-Kål McDonalds och Plutt: Maja
Johnnyboy Lennonad och Spermy: Frida
Georgie Harry's spel (du vet, hästar): Didd)
Jag och Paul-Kål möttes för ungefär... 8 år sen. ("jävlar" hälsar Plutt) Det var första gången mitt fotbollslag (Bögland) och hennes (Mongosori) slogs ihop och blev det awesome laget Bögosori! Skitfint.
Vi blev genast goda vänner. Tror jag? Jag kommer intwe ihåg. :)
Men vi hade även en kompanjon. Hennes namn var Georgi, aka Didd. Hon babblar en del och det är kul(t) för det gör jag också. Mwihihihihihihihihihihiiii sen en dag för inte riktigt lika länge sen kom Johnnyboy till jorden och vårt lag. Hon är också rolig, fast emo.
Åh, just det. Didd är mästerkatten i stövlar, jag är donkey, Maja är Shrek och Fridis är Miss Sunshine (wh0000t på den sista dära!?). (Paul-Kål smaskar i mitt öra, mmmmmmmmmm och äter på mig)
Jag tror att det snart räcker. Jag är ingen vidare bloggare.
(JOOOO DU ÄGERRRRRR hälsar Plutt)
:)

Kommentarer
Postat av: Hanna'

sv; Yep. Den är finfin.

2010-10-10 @ 13:43:37
URL: http://jarlegaard.blogg.se/
Postat av: Hanna'

sv: Mihaihi. Jag är ingen pippifågel och ska inte bli heller :D

2010-10-10 @ 13:44:12
URL: http://jarlegaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0