puff

ni vet puffa-tävlingarna på facebook. helt onödiga, går inte ut på någonting egentligen. livet är lite som en puffa-tävling ibland. man gör och gör och man jobbar och man pluggar och man städar och packar och håller på och bara fortsätter framåt liksom. det finns inget mål ibland. man bara gör för att det är så man brukar göra och man pluggar för att det är för framtiden men vad händer sen, när du kanske valde det där gymnasiet med låga intagningspoäng och är skitnöjd ändå och då har du jobbat i onödan i fyra år eller? men på facebook fortsätter jag puffa folk och jag puffar mig själv också framåt i det här som kallas liv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det var det jag tänkte! MEN NAJS :D

2010-10-27 @ 20:06:22
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0