snart är det jag

så hittade jag till slut en vinterjacka och den var ingenting märkvärdigt men jag tänkte att jag kommer ju ha blommiga dr. Martens och en stor rosa halsduk till så en svart jacka, det blir ju ganska bra. jag fick tänka lite smart och väga in det faktum att det faktiskt blir jävligt kallt i det här landet vilket leder till att ens vinterjacka faktiskt inte kan vara så snygg om man inte vill gå och frysa hela vintern. så blev det med det. jag har även inhandlat tjocka strumpbyxor, nu kan jag vara snygg och varm om benen. och ett par fina tights från Cheap Monday. hm... något mer? ja en senapsgul halsduk, jag faller för den färgen, så vacker.

nu är det vintertid som gäller. det enda positiva jag kan se med det är att man blir extra glad i mars när sommartiden kommer tillbaka. nu blir det mörkt klockan kvart i fem cirkus. när jag kommer hem från Cypern går  jag nog in i depression. fast kanske inte ändå. för då är det ju bara dagar kvar till hovet.

PS. ni som tycker att en blogg måste innehålla bilder för att vara bra, jag tänker inte säga emot er, men jag tänker göra den här bloggen på mitt sätt och det är med ord som kanske målar bilder i huvudet på er. jag prioriterar bra text. så ni vet. (och så har jag ingen ork att lägga ner så mycket tid på bloggen och sitta och ladda över bilder till datorn varje dag.) puss på er alla, snart kommer Didd och imorgon ska jag till värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0