Allt eller inget samtidigt

Jag borde vara mer peppad och det ska jag bli. SlåVärtanSlåVärtanSlåVärtan! Det går i mitt huvud. Det är revansch som gäller, vi slår från underläge och kommer vara grymt taggade. Sen kanske det finns en risk att vi förlorar ändå, men vad gör det om hundra år? (Ja, jag gillar frasen)

Jag har en massa olika känslor i mig, jag vet inte. Massa pepp, lite sorg för en väns skull, lite tycka-synd-om-mig-själv-för-att-jag-bara-inte-orkar-flytta-varje-vecka-känsla, lite whatever-life-goes-on-känsla. Men det blir väl bra allt i slutändan även fast man inte vet vart man är på väg (fan vad poetisk jag är ibland. Just det. Kanske lite poet-känsla då också) Nåväl. Hur det än går i matchen imorgon ska jag se Hoffmaestro efter. Så det blir nog bra i alla fall, även om jag eventuellt vill slå sönder allt och alla på vägen dit.

Nu ska jag fan våga vara mainstream och kolla på Idol. Ajö


O JA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0