det som är skrivet är skrivet och livet är livet

Jag har klistrat upp lappar mot rasism på några lyktstolpar. Jag gör något i alla fall. Det känns bra.

Nu ska jag försöka få ihop min del av partiprogrammet till skolan om miljö. Det blir bra. Förhoppningsvis. Mitt hår funkade inte så jättebra att sätta upp till fotbollen. Jag får klura ut nåt awesome sätt. Och köpa mycket hårnålar. 3-3 blev resultatet av matchen idag, och det var ett frustrerande resultat, fast ändå inte. Vill inte förklara. Orättvist. Det jag allra allra mest vill göra just nu är att lägga mig som en död fisk i soffan och kolla på en massa Vänner-avsnitt. Det blir belöningen efter att jag har pluggat färdigt. ÖÖÖÖÖ. Jag orkar inte plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0