jag ska slå er med häpnad

Jag äter morot och surfar runt på ställen som egentligen är onödiga. Och det är ju onödigt eftersom jag har ett hemkunskapprov coming up. Imorse fungerade inte tunnelbanan (bajs på sl varför är sl dumma de borde fixa tunnelbanan) men med hjälp lite flyt (och skjuts av pappa) kom jag till skolan i tid ändå. Det kommer ett musikprov om några veckor och då ska jag äga. Så jag har skapat en klassisk musik-spellista (du vet att du vill kolla) --> Inför musikprov, o så klassiskt! Det är lite avkopplande det där med klassisk musik. Jag trodde inte att jag gillade det, men det gör jag. På tal om musik så hittade jag ackorden till The Beatles Twist and Shout i vår musikbok idag. JAG BLEV GLAD. JAG SKA LÄRA MIG. Eventuellt. Nu kan jag nästan hela Boulevard of broken dreams. Jag ska fan bli gitarrproffs. Nåååt. Hihiii. Snart bär det av till dansen i alla fall och jag känner att det kommer bli enormt roligt, som vanligt. Ajö.


Gudar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0