Paul-Kål

Idag stannar jag hemma på riktigt för att bli av den här skiten som känns lite som en förkylning fast med skruvade symptom och mycket värre än en vanlig förkylning. Det blir till att försöka plugga lite samhällskunskap, svenska och engelska hemifrån. Och typ... äta glass. Linn säger att glass är bra mot alla sjukdomar. Jag tror henne. Jag ska dricka massviss med te. Nu jävlar ska jag bli frisk (och inte missa första house-lektionen imorgon!). O ja.

Matte har döpt mig till Paul-Kål efter Paul Mccartney i The Beatles. Jag gillar det. Didd är Georgie. Matte är Ringo Starrkid och Frida är John aka Johnnyboy.


Kommentarer
Postat av: Starrkid

All cred till mig för de awesome smeknamnen!

2010-09-02 @ 21:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0