Mina första försök i Photoshop

Här är några bilder som jag satt och redigerade förra veckan på praon! Jag provade allt jag kunde, flippade ur på några och vissa blev jag ganska nöjd med. Extremt roligt är det i alla fall att se hur mycket finare bilderna kan bli när man fixar och trixar lite. Och nu kommer jag nog aldrig mer kunna vara nöjd med en bild innan jag har sett hur fin den kan bli. Heh. Jaja. Här är några i alla fall.

Original:


Redigerad:

Hihiii ljuskurvor.
Original:



Redigerad:


Original:


Redigerad:


Original:


Redigerad:



Original:

Redigerad:

Afro-Jonna.

Original:

Redigerad:

Lillkusin.

Nöjdast blev jag med den nedersta på lillkusin och den på mig på strande! Så himla kul med Photoshop. Nu ska jag käka mellis och se på How I Met Your Mother! Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0