Skånevår.

I söndags vaknade vi i Malmö kanske klockan tio och tog oss ut på stan och mot Slottsparken för det var så fantastiskt fint och vårigt väder! Det var jag och Lovi och Jonna och Linnea.








Vi fikade på cafét i Slottsparken. Jag tog mumsig chokladboll.


Fina storasyster.


Vårmalmö.


Alltså titta bara vad vårigt det var. Jag gick i bara linnet.

Sedan gick vi runt på stan lite. Lovi köpte ett klädesplagg och åh jag älskar Malmö.


Chillade runt på Lilla torg bland annat.


På vägen hem hittade vi en nyckelpiga. Finaste vårtecknet!


Till sist hamnade vi på Jonna och Calles soliga balkong mumsandes falafel. Så himla billigt och gott i Malmö.

Och vid fyra kom Anna-Lena och mamma och hämtade oss och det var dags att lämna vårskåne. Om mindre än en månad ska jag tillbaka dit!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

NAAAAAJS

2011-04-12 @ 10:02:22
URL: http://kometentypkrockarmedjorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0