Astronaut

Det här med prao. Det är jättesvårt tycker jag. Som jag ser det har man två val. Antingen satsar man högt och praoar på något ställe där man får prova något som man verkligen tycker är roligt. För mig skulle det här vara en musiktidning. Eller typ DN Påstan. Men sådana här praoplatser är ju extremt svåra att få. En tidning svarade att de endast tog emot prao från Journalisthögskolan i Göteborg. Då kände man ju sig lite underlägsen. Så det andra valet man har är att ha ganska tråkigt i en vecka, men man skaffar sig kontakter som senare kan leda till extrajobb. Min syster fick till exempel jobb där hon praoade. Det blir nog något sådant för mig. Konsum eller ett gym som jag vet. Ungefär så. In case you were wondering liksom.

Nu ska jag äta hembakt bröd, lyssna lite till på Salem Al Fakirs Astronaut och sedan masa mig ut till soffan och se på Solsidan säsong 1 som jag har fått låna av Leo. Hoppas ni mår bra där ute. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0