Dom brister tidigare och tidigare isarna

På lägerskolan i Falun Högbo måste man ha skor på sig inomhus. Dels för att man springer runt bland sågspån mest hela dagarna och dels för att det jävla brandlarmet går ibland. Så jag tog med mig Lovis höga vita Converse. Och hade dem på mig hela veckan. Det var så fantastiskt skönt. Att inte ha de klumpiga Martens på fötterna längre, jag vill inte. Och allt blev så mycket snyggare till Conversen också. Så jag sitter och blundar för snön (igen, jag vet) och hittar fantastiskt fina saker på Monki. Alltid bästa Monki. Här ska ni få se.





Jag vill ha byxdress! Och svalmönstret och hela den klänningen är nog en av de finaste jag sett! Och en fin jacka också! Och sån där förträffligt fin handväska/plänbok är ju bara alldeles för snyggt! Och så den sista blusen till jeansshorts. Jag ska gå och gömma mig under kudden och låtsas att det är vår nu. Det har varit vinter i fyra månader. Nu får det fanken räcka. Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0