Dreaming with a broken heart.


Yey teknikens under!

Jag älskar den här låten något så fantastiskt mycket. Och de dansar så fint, så fint. Jag vill dansa modernt! Men så lite tid finns det varje vecka. Så jag nöjer mig så bra med min timme house.

Idag var Frida här och vi såg klart på Solsidan, åt yoghurt med äppelmos och sen såg vi lite på Till Vildingarnas land också. Fin film. Just det, jag har inte sagt att jag åker till Orsa imorgon för att fira farfarn min på 80-årsdagen. Och så är jag borta till söndag. Så antagligen står det tomt här så länge. Men ni överlever, eller hur? I Orsa ska vi mest åka längdskidor, dricka varm choklad och så. Och mysa. Hejdå kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0