Fint.

  

  

  

  

Hej. Jag tänkte visa några bloggar som jag läser. Som inte tillhör folk jag känner alltså. Lite mer såna som man blir inspirerad och glad av. Om klänningar och mat och mys och foto och så vidare. De är fina allihop. Om vi börjar högst upp till vänster och sen jobbar oss neråt så blir det nog bra.

Den ensamma bilden till vänster däruppe är från Floras blogg. Där finns det många fina bilder och tankar och så.  

Sedan följer två bilder från Hallonsemla. Många vintageklänningar och bakning och så vidare finns där att hitta. 

Elsa Billgren har fått en hel rad för sig själv. Där hittar man jättejättemånga klänningar för hon har alltid klänning på sig. Och så fotar hon många frukostar.

Sedan kommer två bilder från Niotillfem. Å den bloggen är så fin! Hon bor i New York och hos henne hittar man fantastiska texter och ibland recept och så... klänningar såklart.

De två följande bilderna är från Book of Miri. Det är inte så mycket tjafs hos henne. Bara om saker som betyder nåt. Nej, oj det där blev alldeles för allvarligt. För den är ju fin och inspirerande. 

Sist kommer två bilder från Vintageportalen. Fint var ordet. Ganska många... (trumvirvel) KLÄNNINGAR där med. Hiahiahia. 

Det var det! Läs dem vettja!

 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

SV; JAG VET! :D

2011-02-09 @ 17:29:51
URL: http://smultronunges.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Åh vad glad jag blev när jag hittade mig själv här. Vad fint av dig! och vilken himla söt blogg du har. Kram!

2011-02-13 @ 22:41:24
URL: http://hallonsemla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0