Aladdin Sane

Här om dagen gjorde jag ju om på min vägg hemma hos pappa. Tänkte vi skulle ta en titt på hur det blev.


Här är en del av alla foton som hamnade ovanför sängen. Så somrigt och fint.


Jag älskar den i mitten. Den sticker ut som den enda som inte är tagen mot en blå himmel, typ. Nej men nästan. Och den uppe till höger på kusin och moster är också så fin.


Seglingsnostalgi blev det ganska mycket av. Å, den när Linn typ äter upp mig. Fint.


Å haha. Jag vet inte varför jag frivilligt sätter upp sådana här bilder på mig själv på min egen vägg. Men jag blir ju glad. Ja. Och Didds sandtorn. Snyggt, ey?


Och sen åkte min kära David Bowie-affisch upp på väggen också. Världens finaste skivomslag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0