Bulletproof

Hejsan kompisar. Solen skiner ganska ofta nuförtiden, det tycker jag om! Idag har jag redan hunnit träna fotboll på Åkeshov och sådära. Vi har kvar semmelbröd från igår, de är farligt lockande alltså. Det blir nog en klassisk söndag, ligga och dega i soffan, se på Vänner och käka semla. Låter bra tycker jag. Nån måste komma hem och laga lunch till mig också... Vilka problem jag har här i livet alltså. Peace out.

 
Jag längtar efter Converse på fötterna. Pappa åker till New York om en månad typ så då får han nog köpa ett par billiga till mig. Höga. Men som alltid. Färgvalet är så attans svårt.


Kommentarer
Postat av: Mobina (the shorty oen!)

OXRÖDA!!! Eller naej förresten, för då kommer vi ha likadana ^^ ack så snygga dom är !

2011-01-30 @ 19:15:16
URL: http://fotografieer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0