Det går sönder i takt med basen i marken

För det första måste How I Met Your Mother vara världens bästa TV-serie.

Jag vaknade vid tio idag, lagom tid att vakna tycker jag, ja. Sedan dess har jag läst Fredrik Strage i DN På Stan, käkat gott bröd, bäddat om, packat upp, städat, duschat, luktat på min nya parfym. Hihihihiii. Snart kommer pappa hem och då ska vi in till stan och köpa nya jeans! Sedan ikväll drar jag ut till Didd för tecknad film. Hiahiahia. Förresten inviger jag idag klänningen som jag visade i det här inlägget.





Här är en låt som jag diggar. Spotifylänk också.
Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Varför är just dom filmerna dina favoritfilmer? =)

2011-01-07 @ 18:55:12
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0