hjärtat ryggen nacken böjd

Heejsan. Jag har fikat idag med Jonna och käkat mumsig chokladboll! Hihii. Och ätit ännu mer baguette. Vi har så sjukt mycket över sedan Lovis fest. Ojoj. Skoldagen bestod mest av lite gitarrspelande och så lyckades jag redovisa lite. Det var ganska najs. Jag lyssnar sönder Facit utan att lyssna sönder. Den är så jävla bra. Och hon kommer också till P&L. Jag ska dit. På något sätt.

 


Jag tog fram kameran idag som omväxling. Det blev såhär.


Och såhär. Här är Jasse och Linn.

Nu ska jag se på Vänner! Hejdå. (Förresten nu har jag satt upp sommarbilderna på min vägg och tagit ner en hylla, det blir såå fint.) Puss och kram ajöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0